Для того, щоб сайт був популярним та виправдав затрачені кошти, необхідно також розрекламувати його та зробити доступним для пошуку у спеціальних пошукових серверах Інтернету. Основна перевага реклами в Інтернеті - це її активність (інтерактивність), - користувач має змогу безпосередньо ознайомитись з тим що рекламується. Рекламна кампанія розробляється індивідуально виходячи з конкретних потреб клієнта та особливостей проекту.
Рекламні кампанії включають:
адаптацію сайту для пошукових машин-роботів;
ручну та автоматичну реєстрацію у тематичних каталогах та індексних пошукових машинах;
виготовлення рекламних банерів та їх розміщення на цільових сайтах з тематичною, регіональною та часовою орієнтацією на відповідну аудиторію;
виготовлення та розсилання промоційної інформації у тематичні списки розсилки, служби новин та по електронній пошті;
реєстрацію у рейтингових системах;
надання замовникові статистичних звітів з рекламної кампанії.